Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
A Szolgáltató adatai:
A szolgáltató neve: SQA kft.
A szolgáltató székhelye: 2890 Tata, Szőlősor utca 24.
A szolgáltató elérhetősége: Gravír Most, 2890 Tata, Szőlősor utca 24.
Cégjegyzékszáma: 11-09-012494
Adószáma: 13954789-2-11
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság):
Komárom-Esztergom Megyei Bíróság mint cégbíróság Tatabánya
Telefonszáma: +36 70 432 8661
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai: Mediacenter Hungary Kft, Kecskemét
Adatkezelési szabályok:
A megrendeléskor fogyasztónak néhány adatot meg kell adni.
Adatai kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.
Az adatszolgáltatás önkéntes ám ezzel egy időben fogyasztó elfogadja a szolgáltató Általános Szerződési és Adatkezelési szabályainkat.
Kérjük olvassa el figyelmesen az Adatvédelmi Tájékoztatónkat!
Megvásárolható termékek, szolgáltatások:
Az oldalon látható termékek legnagyobb része online és személyesen is megvásárolható. Kivételt képeznek egyes üveg termékek.
A termékek vételárai a honlapon az általános forgalmi adót (ÁFA) tartalmazzák, de nem tartalmazzák a csomagolási és szállítási költséget, amely majd a fogyasztót terhel.
A termékek végleges ára egyes esetekben eltérhet a honlapon kiírttól:
- Ha a termékre 3 szónál több gravírozás kerül, felárat számítunk fel. Ezt előzetes e-mailes vagy telefonos megbeszélés útján jelezzük a fogyasztónak.
- Ha a pólóra, bögrére, kötényre (és a többi fényképes ajándéktárgyra) több kép kerül, egyedi árszabások lehetnek érvényesek. Mindezt előre jelezzük az fogyasztónak e-mailben vagy telefonon.
Mivel egyes termékek teljesen egyediek, ezért nem lehetséges minden terméket feltüntetni a weboldalon, viszont e-mailben és telefonon teljes körű tájékoztatás kérhető.
A házhozszállítás díja:
GLS házhozszállításkor előreutalás esetén 2000 Ft,
utánvét esetén 2500 Ft,
személyes átvétel esetén szállítási költség nem merül fel.
Rendelés menete:
Ha egy termék elnyerte fogyasztó tetszését, megrendeléséhez csak egy e-mailt kell írnia nekünk a info@gravirmost.hu e-mail címre, vagy megteheti az oldalak alján található kapcsolatfelvételi űrlapon is.
Az e-mailben írja meg, milyen terméket szeretne. A könnyebb és gyorsabb ügyintézés érdekében tüntesse fel a telefonos elérhetőségét is. 48 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot, és pontosítjuk a részleteket.
Szállítás:
A csomagok megérkezése a feladástól számítva
GLS futárszolgálattal házhoz szállítás esetén 2 munkanap.
A megrendelések feldolgozása, teljesítés:
A megrendelések visszaigazolásától számítva 3 munkanapon belül – átutalási fizetési mód választása esetén az összeg bankszámlára beérkezését követően - elkészítjük a terméket, és feladjuk.
Előfordulhat, hogy a termék nincs készleten. Erről kötelesek vagyunk a fogyasztót haladéktalanul tájékoztatni. Ha már vásárlói kifizetés is történt, a pénzt kötelesek vagyunk haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríteni.
Elállás joga:
A fogyasztó és a szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
Elállás esetén a visszaküldés költsége a fogyasztót terheli, kivéve ha az elállás a termék gyári hibája vagy a szolgáltatásból felróható hiba miatt következett be. (pl. helyesírási hiba a gravírozásban, vagy a fényképes termékek szövegezése esetén, nem releváns fotó elhelyezése.)
Kivétel:
olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak. (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete 26.§ (c) bekezdés)
Vásárló a megrendelésétől indoklás nélkül a megrendelését követően 24 órán belül abban az esetben elállhat, amennyiben azt írásban közli a szolgáltatóval. Amennyiben a fogyasztó a megrendelésétől nem a megadott határidőn belül vagy módon áll el, és amennyiben az általa korábban megrendelt termék legyártásra került, abban az esetben fogyasztó köteles a megrendelésével kapcsolatos minden költséget szolgáltató részére megtéríteni.
Szavatosság, jótállás:
A jótállás azt jelenti, hogy a kereskedő, gyártó garantálja, hogy bizonyos időtartamon belül a termék kifogástalanul fog működni, és ez alól a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítani tudja, hogy a vevő rendeltetésellenesen használta a terméket (Ptk. 6:171. §).
Szavatossággal az eladó azért vállal felelősséget, hogy az eladáskor hibátlan terméket adott át a vevőnek, tehát nincs olyan rejtett hibája, amely csak később fog kiderülni.
A 2014 márciusában bevezetett termékszavatosság rendszere abban különbözik az úgynevezett kellékszavatossági jogtól, hogy a vásárló már nem csak azzal szemben érvényesítheti a szavatossági igényét, aki neki eladta a terméket, hanem közvetlenül a gyártóval, forgalmazóval szemben is.
Pl. ha bármelyik általunk készített fényképes ajándéktárgyon a rendeltetésszerű használat ellenére a kép kifakul, vagy pl. a bögre felülete megrepedezik – tehát gyári hiba esetén – a terméket azonnal kicseréljük.
Ha az üvegtárgyak, borosüvegek, italos üvegek, egyéb törékeny tárgyak a kézhezvétel után törnek el, azokra garanciát nem tudunk vállalni.
A rendeltetésszerű használatról a termék vásárlása előtt kérhet információt. Ha később kérdései merülnének fel ezzel kapcsolatban, szívesen tájékoztatjuk.
Békéltető testülethez való fordulás joga:
Amennyiben a szolgáltatásunk minőségével nem elégedett vagy jogosnak vélt panaszát üzletünk elutasította, igénybe veheti a megyei békéltető testület segítségét.
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
Név: Dr. Rozsnyói György
E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;
Tatabánya, 2018. július 06.